5/08/2014

Project Life® - weeks/semaines 10&11

Week 10:
Semaine 10 :


You may recognize the layout I did for a Studio Calico challenge on the left. I like to include layouts in my PL® album, so they're part of the all story. The "March calendar" is a printable from Jasmine. The pink card is from Dear Lizzy.

Vous reconnaissez peut-être la page que j'avais réalisée pour un challenge Studio Calico, à gauche. J'aime inclure des pages au sein de mon album PL®. Le calendrier est un élément imprimé mis à disposition par Jasmine.La carte rose fait partie d'une des dernière collection de Dear Lizzy.

Here are some close-ups:
Voici quelques gros-plans :




Week 11:
Semaine 11 :


What I used for this week is mostly from the "Mixed Media" class with Céline Navarro (Studio Calico). On the left: printables. On the right: a layout I made with gesso, modeling paste, paint, watercolor crayons, Mr. Huey's mists.

Pour cette semaine, j'ai majoritairement utilisé des éléments issus du cours "Mixed Media" avec Céline Navarro (Studio Calico). A gauche : des éléments imprimés. A droite : une page que j'ai réalisée avec du gesso, de la modeling paste, de la peinture, des crayons de couleurs aquarellables, et des encres Mr. Huey's.

Here are some close-ups:
Voici quelques gros-plans :



See you soon.  ^_^
A bientôt. ^_^

No comments:

Post a Comment