12/21/2013

December Daily Update

Hello! Today I wanted to share a DD update with you.
Here are days 12-14.




*Blue letters: foam stickers by Amecrican Crafts (Subway)
*Grid cards: core kit "Midnight Edition" by Becky Higgins (my favorite core kit!)
*Embellishments: printables by the BananafishStudio (2peas)



 Here's another card from the "Midnight Edition" core kit. Label by Simple Stories (SN@P collection).



*Frame: cut by the Silouhette Portrait
*Stamp: Kesi'art (love it!)

*Wood venner: Studio Calico

And on each card, papers&embellishments from the Finnley collection by Glitz Design, which is still my main product for this DD.

Hope you're having a great week-end! ^_^

2 comments:

  1. MDD : Bonjour. Je viens de découvrir avec grand plaisir ce site qui nous propose des liens et des conseils de rangement bien astucieux. Pouvez-vous me conseiller pour mettre en valeur du tissu et utiliser des fils, boutons … dans une page de scrap ? Merci pour vos conseils.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bonsoir. Merci pour l'intérêt que vous portez au blog. Concernant votre question, je tâcherai d'y répondre dans un article, vraisemblablement après les fêtes. Sachez cependant que je ne suis pas experte en la matière. Au contraire, j'aimerais utiliser plus souvent des fils/tissus/boutons dans mon scrap.

      Delete